Часто геометрію можна відновити, навіть після сильного ударного навантаження.
Помилки водія в керуванні автомобілем створюють аварійні ситуації. І при будь-якому зіткненні у машин залишаються сліди ДТП: від невеликої вм'ятини, до розгорнутого передка або боковини. У окремих випадках кузов знищується повністю. Частіше геометрію можна відновити, навіть після сильного ударного навантаження. Таке під силу спеціалістам сервісних майстерень, відомим серед автомобілістів, як кузовники або рихтувальники. Часом вони роблять неможливе. І такі майстри є у нашому автосервісі – RENT&SERVIS AUTO.
Часто геометрію можна відновити, навіть після сильного ударного навантаження.
Кузовний ремонт це ціла гама виробничих циклів: арматурні роботи, рихтування, підготовка та фарбування. У професійному автосервісі для цих процесів обладнано кілька ремонтних зон і навіть цехів. Коли битий автомобіль надходить до техцентру, то після первинної оцінки його передають арматурникам. Вони розбирають машину, намагаючись зберегти деталі пластику та кріпильні елементи для повторного використання. Дбайливо вирізують вклеєні цілі стекла. Це, безумовно, економить гроші замовника. Далі, пошкоджений кузов надходить у цех рихтування.
Кузов автомобіля – це сукупність лонжеронів та силових панелей, скріплених між собою зварюванням у контрольних точках. При сильній ДТП перелічені деталі деформуються. Щоб надалі встановити нові двері, пороги, крила, капот, бампери, дах та інші накладні елементи, фахівці повинні відновити геометрію силового каркаса. Для цього пошкоджений автомобіль розмішається на стапелі (стенді, автороботі), де жорстко фіксується.
Майстри вивчають технічну літературу по конкретному авто, знаходять на схемах розміри та відстані між контрольними точками. Потім, пошкоджена область закріплюється кронштейном (захватом) і за допомогою гідроциліндра через ланцюгове з'єднання витягується під потрібним кутом (як правило це напрям удару). У процесі майстер робить таке:
Якщо все гаразд, то фахівець демонтує встановлені елементи та передають авто в цех підготовки. Тут пошкоджені ділянки: зачищають, шпатлюють, ґрунтують, обробляють герметиком та антигравійним покриттям (якщо потрібно). Потім підготовлене авто переїжджає до фарбувальної камери.
М'яті крила, двері та капоти з пошкодженням не більше 50% – можна відновити. Як правило, цим займаються теж майстри рихтувального цеху. Рідше підготовники, якщо вм'ятина зовсім невелика. На цьому етапі ремонту використовується ряд різного обладнання, від молотків та силових лопаток, до споттера та зварювального автомата. Останні два необхідні, якщо пошкодження деталі дуже сильне, або до нього не підібратися з внутрішньої сторони: заважають приховані порожнини або підсилювачі. Після рихтування та контрольного проміру, машина передається підготовникам для обробки, шпаклювання, ґрунтування.
Зварювальний цех автосервісу – ніколи не простоює. Тут постійно ведуться роботи із заміни незнімних панелей (задні крила, накладки порогів, дах), колісних арок або фартухів, що згнили. Найчастіше відновлення кузова після ДТП не обходиться без зварювання. Як правило рихтувальник уміє варити, тому з професійною легкістю змінює на кузові фатальні ділянки. Це можуть бути:
Все це відбувається прямо на стапелі. Майстер виставляє контрольні точки, приміряє деталі (нові чи від донора), прихоплюючи їх зварюванням і, якщо все гаразд, – обварює. Цей процес теж має свої нюанси, наприклад, не можна довго варити одне місце, інакше залізо поведе. Після зварювання шви обточуються, і машина передається до цеху підготовки.
Кузовний стенд дозволяє витягнути пошкоджену силову ділянку каркаса до контрольних позначок. Без стапелю це практично неможливо. Якщо недотягнути або перетягнути, то факт ремонтних робіт з машиною підкажуть нерівні зазори між деталями. А в запущеному випадку з'явиться нерівномірне зношування протектора шин. Тут не допоможе навіть регулювання сходження/розвалу. Машина почне їздити "боком". Її вестиме убік, що позначиться на безпеці водія, пасажирів та інших учасників дорожнього руху. Саме тому важливо довіряти відновлення геометрії кузова професійним техцентрам.
Після рихтування або витяжки кузова в автосервісі RSA – ви їдете на технічно справному та безпечному автомобілі:
На виконані роботи та встановлені зі складу деталі надається гарантія.
Дзвоніть! ЗАПИСУЙТЕСЯ! Приїжджайте!
НАШ АДРЕСА: м. Київ, вул. Усенка 7/9к
УВАГА! Техцентр RENT&SERVIS AUTO пропонує послугу - прокат автомобілів. Поки що ваша машина в ремонті, можете взяти на заміну доглянутий Skoda Rapid або Volkswagen Polo.