Світовий ринок запасних частин рясніє товарами різної якості. Окрім оригінальних та добротних фабричних деталей, тут повно контрафакту – відвертої «китайщини». Купивши таку запчастину за низькою ціною, ви ризикуєте потрапити у фінансову пастку. Тому що контрафакт здатний розвалитися на ходу і спричинити серйозні витрати на ремонт. Наприклад, завислий термостат викликає перегрів мотора, а помпа, що заклинила, - обрив ГРМ, що забезпечує зустріч поршнів з клапанами (на більшості сучасних двигунів). Тож не варто ризикувати. Замовляйте запчастини безпосередньо в автосервісі.
Відділ постачання RSA працює з перевіреними постачальниками та заповнює склад якісними деталями, у тому числі персонально для кожного ремонтного автомобіля, у листі Наряд-замовлення якого вказано заміну. А після техобслуговування станція надає гарантію на зроблені роботи і нові з/ч.
У середовищі автовласників існує категорія скептиків, які воліють ставити на свої автомобілі виключно оригінальні деталі. Дворазова або триразова різниця в ціні їх не бентежить. Така позиція заслуговує на повагу. Але, яке ж здівуваня, коли в заводській коробочці з логотипом Mercedes, лежить деталь з гравіюванням Wahler (термостат). Тут жодної заміни немає. Просто автоконцерни, включаючи Daimler AG, працюють із суміжними машинобудівними корпораціями, які виготовляють для автомобільного конвеєра різні партії товарів. Наприклад, для Mercedes деталі випускають:
Однак і тут доведеться виявити увагу. Під брендами цих постачальників часто приховують свої вироби контрафактисти. Щоб не нарватися на підробку, слід довірити вибір запчастини спеціалісту технічного центру. Він знає нюанси товарообігу, тому оминає сумнівні пропозиції. Це корпоративна політика підприємства, щоб уникнути репутаційних втрат. Нижче наведемо приклад невеликого фокусу з Фебі.
Концерн FERDINAND BILSTEIN JR, коротко FEBI, відомий багатьом автовласникам Східної та Західної Європи. Це найстаріший виробник запчастин, який масово підробляють у країнах Азії, зокрема у Китаї. Через це репутація виробника дуже постраждала. Автовласники в один голос стверджують: «Фебі вже не той». Але! якісні фабричні запчастини можна знайти. Головне вміти розбиратися в 2-х стикерах на упаковці:
Менеджери відділу постачання RSA знають цей секрет, тому підбираючи запчастини для клієнта, викуповують у постачальника деталі FEBI зі стікером Made in Germany.
Спеціалісти відділу постачання щодня замовляють деталі для ремонтних автомобілів на СТО. За довгі роки менеджери накопичили великий досвід роботи з оригінальними програмами та легко оминають різні «баги». Що мається на увазі. Вам, напевно, знайома ситуація, коли за VIN-кодом у програмі позначено один номер деталі, а за фактом на машині стоїть інший. Наприклад, не відповідає кількість зубів ABS або внутрішніх шліць ШРУС (часто на «корейцях»). Через це машина висить на підйомнику і чекає, коли прийде та деталь, що має стояти. Так ось, всі ці нестиковки добре відомі спеціалістам RSA завдяки досвіду. Тому підбір та постачання запчастин відбуваються коректно. Звичайно, повернення та обміни трапляються, але це дуже рідкісне явище.
Після ремонту в RSA ви їдете на технічно справному та безпечному автомобілі. Всі системи та агрегати працюють чітко, без збоїв. На сервісні роботи та встановлені деталі зі складу (в т.ч. замовні) надається гарантія.
ТЕЛЕФОНУЙТЕ! ЗАПИСУЙТЕСЯ! Приїжджайте! НАШ АДРЕСА: м. Київ, вул. Усінка стор. 9. УВАГА! Автосервіс RENT&SERVIS AUTO (RSA) пропонує послугу - прокат автомобілів. Поки що ваша машина в ремонті, можете взяти у нас доглянутий Skoda Rapid або Volkswagen Polo.